+370 349 56845

Verslui - AdBlue

Kas yra „AdBlue®”?

„AdBlue®“ – itin grynas (32,5 %) karbamido tirpalas, naudojamas siekiant sumažinti transporto priemonių su įdiegta SCR technologija azoto oksidų (NOx) emisiją išmetamosiose dujose.

Kas yra SCR technologija?
SCR (angl. Selective Catalyc Reduction) – tai selektyvinė išmetamųjų dujų valymo sistema, veikianti naudojant katalizatorių. Šią sistemą sudaro „AdBlue®“ skysčio bakas, valdymo blokas, lygmens, kokybės, temperatūros davikliai, „AdBlue®“ dozatorius, purkštukas ir katalizatorius.

Kaip ši sistema veikia?
Kai išmetamosios dujos nukreipiamos į selektyvųjį katalizatorių, tuo pat metu prieš katalizatorių į išmetamųjų dujų vamzdį purškiamas „AdBlue®“ tirpalas. Esant aukštai temperatūrai ten išsiskiria amoniakas, kuris cheminės reakcijos metu suskaido išmetamosiose dujose esančius azoto oksidus (NOx) į visiškai nekenksmingas medžiagas – vandens garus (H2O) ir azotą (N2).

Naudojant „AdBlue®“ technologiją, optimizuojamas variklio darbas, sumažinama kenksmingų dalelių emisija, o degalų energija tampa didžiausia. Kitas svarbus proceso rezultatas yra sumažėjusios degalų sąnaudos (vidutiniškai 5 %, tai yra apie 4 ct vienam nuvažiuotam kilometrui).

Be to, naudojant „AdBlue®“, papildomai sutaupoma, nes ES keliais važiuojantiems sunkiasvoriams automobiliams, atitinkantiems aukštus eurostandartus, taikomi mažesni mokesčiai. Dėl puikiai išplėtotos „AdBlue®“ pildymo stočių infrastruktūros ir efektyvumo, tai nesukelia jokių papildomų rūpesčių.

NOyra pagrindinė atmosferos taršos ir rūgščių kritulių priežastis, smogo sudedamoji dalis, daranti neigiamą įtaką sveikatai (dirgina kvėpavimo takus ir akių gleivinę, sukelia gleivinės paburkimą ir edemą, toksiškai veikia plaučius), o naudojant „AdBlue®“ jo kiekis labai sumažinamas.

Itin ekonomiška SCR technologija (paremta „AdBlue®“ naudojimu) leidžia sumažinti kenksmingų išmetamųjų dalelių emisiją efektyviau nei alternatyvi EGR technologija (kai išmetamosios dujos grąžinamos pakartotiniam degimui).

Sistema atitinka naujausius išmetamo NOkiekio standartus, todėl, siekdami atitikti griežtus teisės aktų reikalavimus, svarbiausi pasaulio dyzelinių variklių ir transporto priemonių gamintojai siūlo modelius būtent su įmontuota SCR sistema.

Galiojantys Europos Sąjungos emisijų standartai (Euro 6) įpareigoja vilkikų, sunkiojo ir lengvojo transporto gamintojus mažinti NOišmetimą. Tam, kad atitiktų reikalaujamas normas, dauguma dyzelino transporto gamintojų renkasi SCR sistemą.

SCR sistema labai jautri „AdBlue®“ kokybei. Jeigu „AdBlue®“ gamyboje naudojamas paprastas geriamasis vanduo ar trąšoms skirtas karbamidas, iš tokiame tirpale esančių mineralų ar metalų susidariusios nuosėdos dėl staigaus garavimo susidaro ant katalizatoriaus, kurio poros ilgainiui užanka. Brangiai kainuojančią įrangą taip pat gali sugadinti į SCR sistemą patekusi nafta ar kiti pašaliniai produktai. Taip pat, bandant važiuoti su tuščiu „AdBlue®“ baku (paprastam vandeniui išgaravus), katalizatorius neišvengiamai užsikemša suodžiais.

Europoje daugėja nespecializuotų įmonių, kurios pačios bando gaminti karbamido tirpalą, vandenyje ištirpinant karbamidą. Todėl patariama naudoti „AdBlue®“ tik iš patikimų tiekėjų, galinčių pateikti kokybės setifikatus.

Mes tiekiame „AZO“ ženklu pažymėtą „AdBlue®“ švarioje, sandarioje, plombuotoje pakuotėje. Tai užtikrina, kad produktas nėra pakeistas, atskiestas ar užterštas transportuojant ir perkraunant.

„AZO AdBlue®“ fasuojamas tiesiai iš gamybos linijos, o produkcija pagaminta pagal VDA („Vokietijos automobilių pramonės asociacija“) reikalavimus, laikantis griežto ISO 22241-1/2/-3/-4 standarto. Kiekvienos gaminamos produkto partijos kokybė yra tikrinama AB „Achema“ ir Vilniaus nepriklausomoje laboratorijoje. Kiekvienai partijai taip pat išduodamas kokybės pasas.

„AZO AdBlue®“ – vienintelis sertifikuotas tokio tipo produktas Baltijos regione. Klientams siūloma patraukliausia kaina ir nepriekaištinga kokybė.

„AdBlue®“ skystis nėra pavojingas žmonėms ir gyvūnams. Jis netoksiškas, nedegus ir nesprogus. Skystis kristalizuojasi, kai temperatūra žemesnė nei -11 °C, tačiau tai neturi jokios įtakos vėlesniam jo naudojimui – užvedus automobilį skystis atšyla ir kokybės nepraranda.

„AdBlue®“ skysčiui pavojingesnė aukšta temperatūra, tai yra 35 °C ir daugiau. Aukštoje temperatūroje skystis negrįžtamai skyla į atskirus cheminius elementus, todėl itin svarbu pasirūpinti tinkamu „AdBlue®“ laikymu. „AdBlue®“ turi būti saugomas atokiau nuo šildymo įrenginių ar tiesioginės saulės spindulių.

Skysčiui patekus ant odos, privaloma nedelsiant jį nuplauti dideliu kiekiu vandens. Jeigu šio skysčio pateko į burną, būtina nedelsiant išgerti daug vandens ir kuo skubiau kreiptis į gydytoją.

Vidutiniškai suvartojama apie 1,5 l „AdBlue®“ (šimtui kilometrų). Automobiliams, atitinkantiems Euro 4 standartą, tai yra apie 4 %, Euro 5 – apie 6 %, o Euro 6 – apie 4–8 % nuo automobilio suvartojamo kuro kiekio. Suvartojamą „AdBlue®“ kiekį lemia kuro kokybė ir variklio darbo rėžimas (apkrova).

Šiuo metu visuose naujai registruojamuose sunkvežimiuose įrengiamos specialios diagnostinės sistemos (OBD), kurios kontroliuoja išmetamų dujų toksiškumo parametrus. Sistema įspėja vairuotojus apie besibaigiantį „AdBlue®“ atsargų kiekį degalų bake ir, jeigu vairuotojas toliau važiuoja tuščiu „AdBlue®“ baku, diagnostinė sistema automatiškai įjungia variklio sukimo momento ribotuvą. Ribotuvas leidžia varikliui pasiekti tik 60 % maksimalaus sukimo momento ir atmintyje fiksuoja duomenis, kada buvo važiuota be „AdBlue®“.

Siūlome Jums „AZO AdBlue®“ 1 l buteliukuose, taip pat 5 l, 10 l ir 20 l talpos plastikiniuose bakeliuose, 200 l statinėse, 1000 l konteineriuose (IBC). Talpos gali būti pristatomos į bet kurią klientui patogią vietą. Didesnį kiekį perkantiems klientams galime sumontuoti nuo 4000 l iki 30000 l talpos stacionarias kolonėles

„AdBlue®“ skysčiu jau prekiaujama ir degalinėse, taigi šį produktą galima įsigyti taip pat įprastai kaip ir kurą.

Plastikiniai bakeliai naudojami atsarginiam „AdBlue®“ skysčio kiekiui gabenti. Kelionėje pritrūkus „AdBlue®“, jais naudojantis galima užsipildyti minimalų kiekį, reikalingą pasiekti degalinei ar kelionės tikslui. Bakelius lengva ir patogu naudoti – jie sukomplektuoti kartu su specialiu užpylimo piltuvėliu.

 

Konteineriai (IBC) skirt12i transporto įmonėms bei servisams, kurie „AdBlue®“ skysčio sunaudoja ne mažiau kaip 1000 l per mėnesį. Kiekvienas konteineris turi specialius vožtuvus (CDS), neleidžiančius į konteinerių vidų patekti priemaišoms. Visų konteinerių apatiniai ir viršutiniai dangčiai yra užsukami ir plombuojami. IBC tipo konteineriai sukurti taip, kad skysčius būtų galima saugiai transportuoti ir saugiai bei efektyviai juos išpilti.

Kartu su konteineriu (IBC) klientams išduodama ir perpylimo įranga, kuria naudojantis itin patogu savarankiškai piltis „AdBlue®“.

Konteineriai su „AdBlue®“ Lietuvos teritorijoje klientui pristatomi per 24 val.

Sandara:
-Plastikinė 1m³ talpa;
-Apsauginės grotos;
-Plastikinė, metalinė arba medinė paletė;
-Apatinis išpylimas su užsukamu dangčiu;
-Viršutinis užsukamas dangtis su alsuokliu ir jo kamščiu.

Siūlome Jums „AZO AdBlue®“ 1 l buteliukuose, taip pat 5 l, 10 l ir 20 l talpos plastikiniuose bakeliuose, 200 l statinėse, 1000 l konteineriuose (IBC). Talpos gali būti pristatomos į bet kurią klientui patogią vietą. Didesnį kiekį perkantiems klientams galime sumontuoti nuo 4000 l iki 30000 l talpos stacionarias kolonėles.

„AdBlue®“ skysčiu jau prekiaujama ir degalinėse, taigi šį produktą galima įsigyti taip pat įprastai kaip ir kurą.

Aukštos kokybės, patikrinta stacionari (komercinė ar privati) įranga leis Jums patogiai pilstyti kurą ir sekti tikslų išpilto kuro kiekį skaitikliais. Įrangą galima susikomplektuoti pagal poreikius. Kadangi kolonėlė turi talpos ir dispenserio pašildymą, ją galima naudoti lauke.

Specialaus dizaino išpilstymo sistema tinkama daugumai įmonės poreikių tenkinti, todėl siūlome įsigyti profesionalią įrangą, o prireikus galime patarti, kokio dydžio ar rūšies įranga geriausiai atitiktų jūsų verslo poreikius.