+370 349 56845

Parodoje „Ką pasėsi… 2016“ pristatytos AZO naujienos ūkininkams ir vairuotojams

2016 m. kovo 31 – balandžio 2 dienomis Aleksandro Stulginskio universitete vyko tarptautinė žemės ūkio paroda „Ką pasėsi… 2016“. Į Kauno rajone vykstančią parodą susibūrusiems visos šalies ūkininkams pristatytos „AZO PRODUCTS“ prekės ženklo naujienos: „AdBlue“ ir dyzelino laikymo bei perpylimo įranga, mobiliosios kolonėlės bei platus autochemijos gaminių asortimentas.

Investuoja į ūkininkavimą palengvinančias naujoves

Prieš prasidedant svarbiausiems metų darbams, į parodą sugužėjusius ūkininkus traukė ne tik ūkio technika, bet ir įvairi autoparkuose reikalinga įranga. Kaip ir tikėtasi, tarp AZO pristatomų naujovių, žemės ūkio technikos vairuotojus ypač domino specializuota „AZO  EQUIPMENT“ dyzelino laikymo ir perpylimo įranga.

Parodoje AZO atstovai interesantams demonstravo privačios paskirties kolonėles „Fortis Tank“ dyzelinui laikyti. Kolonėlės pasižymi ypač aukšta kokybe: talpos nerūdija, nepūva, nekoroduoja ir neblunka, o rakinama išdavimo dėžė riboja prieigą asmenims, neturintiems leidimo. Unikali talpų konstrukcija neleidžia kurui patekti į aplinką, tvirtas vidinis sluoksnis apsaugo nuo mechaninių pažeidimų, todėl įranga patikima ir ilgaamžė.

Vienas svarbiausių tokios įrangos prioritetų vairuotojams – tai didelių kuro kiekių laikymas, kurą perkant didmeninėmis kainomis, bei užpylimo sistema, leidžianti patogiai privažiuoti ir dyzeliną užpilti į bet kokią transporto priemonę ar techniką. Vairuotojus taip pat domino moderni, aukštos kokybės perpylimo įranga.

Stipriausiems parodos dalyviams – AZO dovanos

Dar viena AZO naujiena, kuriai šiemet parodoje skirtas ypač didelis dėmesys – tai „AZO AUTO“ prekės ženklo skandinavų produkcija.  Asortimentą sudaro visiems metų laikams tinkančių stiklų plovimo ir variklių aušinimo skysčiai, taip pat šampūnai, plovikliai, įvairaus pobūdžio purvo tirpikliai ir valikliai atskiroms automobilio dalims.

Pristatant naują autochemijos produkcijos liniją, parodos dalyviai turėjo galimybę sudalyvauti specialiame AZO komandos organizuotame žaidime: kibirą su AZO produkcija ilgiausiai išlaikęs dalyvis jį galėjo išsinešti namo. Be paguodos prizų neliko nei vienas žaidimo dalyvis – kiekvienas turėjo galimybę išbandyti sėkmę antrą kartą – sukti prizų ratą. Viso parodos dalyviams išdalinta net 307 vienetų „AZO AUTO“ gaminių! „Gachema“ – vienintelė „AdBlue“ gamintoja Lietuvoje – AZO PRODUCTS prekės ženklą pristatė lygiai prieš metus „Ką pasėsi… 2015“ parodoje. Naujasis prekės ženklas apima 5 veiklos sritis, susijusias su transporto priemonių taršos mažinimu, cheminiu valymu bei laikymo įranga.

Kartu su paroda sutapo ir dar vienas AZO prekės ženklui svarbus įvykis  – pradėta elektroninė prekyba AZO autochemija. „AZO AUTO“ produktus jau šiandien galite įsigyti oficialių partnerių svetainėse: www.agromax.lt  ir www.eoltas.lt. Taip pat  šių prekių galima įsigyti „Gaschemos“ (AB „Achema“ filialas) centruose, partnerių atstovybėse arba įgaliotuose autoservisuose.

„Gachema” – vienintelė „AdBlue“ gamintoja Lietuvoje – AZO PRODUCTS prekės ženklą pristatė lygiai prieš metus „Ką pasėsi… 2015“ parodoje. Naujasis prekės ženklas apima 5 veiklos sritis, susijusias su transporto priemonių taršos mažinimu, cheminiu valymu bei laikymo įranga.